MAP II další postup

MAP II další postup

Vážení členové Řídícího výboru, Realizačního týmu, členové Pracovních skupin a Platforem,

každý nyní sledujeme zprávy, řeší rodinné situace a nikdo pořádně netušíme, co se bude dít dál.Projekt MAP II, přestože má své limity a termíny, není nyní prioritou pro nikoho z nás, ale je třeba se i k němu postavit maximálně zodpovědně.

Po poradě s předsedkyní Řídícího výboru Mgr. Renatou Mikolašovou si dovoluji informovat všechny zainteresované osoby o dalším postupu.

  1. Ruší se všechna osobní setkání, jednání a akce pořádané v rámci realizace projektu MAP II, prozatím do konce března.
  2. Výkazy práce po pravidelné kontrole, zasílejte prosím nascanované se svým podpisem do konce března, originály uchovejte a po skončení opatření prosím předejte paní Rybářové.
  3. Termín pro předkládáni projektových záměrů se posouvá do konce dubna.

Další doporučení:

  1. Je možno realizovat jednání Pracovní skupiny nebo Platformy formou videokonference za dodržení následujících pravidel:
      1. vedoucí PS nebo PF dopředu telefonicky projedná termín a čas s paní Kluzovou či Rybářovou, aby se mohly rovněž připojit
      2. z videokonference vedoucí PS či PF vyhotoví zápis, ve kterém bude uveden jmenovitý seznam zapojených osob (místo prezenční listiny).
  2. Prosíme vedoucí Pracovní skupin a Platforem, aby náhradní termíny osobních jednání zatím neplánovali a vyčkali dalšího vývoje situace v celé ČR.
  3. Prosíme starosty obcí, kteří se přihlásili na Jednání nejen starostů i s místostarosty či zastupiteli, aby tyto informovali o zrušení akce 25.3.2020.

 

Milí kolegové,
děkuji Vám za pochopení.

Pokud byste měli dojem, že vám můžeme být v současné těžké situaci nějak nápomocní, prosím, neváhejte mě kontaktovat.

Přeji hodně zdraví a optimismu do dalších dní.

S pozdravem

Mgr. Petra Kluzová

hlavní manažer projektu MAP II

Město Bílovec